The sun is trying to kill the moon

Nej jag har inte sovit. Har inte gjort ngt alls faktsikt. Läst lite och ringt lite samtal men annars har jag bara legat i sängen. Ganska skönt faktiskt. Har dock legat och tänkt på massa jobbiga saker. Jag och mamma bråkar varje dag om vad jag ska äta och hon klagar på hur jag ser ut. Enligt henne är jag fult smal. Enligt mig och vågen är jag äckligt fet. Och ja jag litar tyvärr mer på min syn än andras, det är ju jag som ska trivas och leva med mig själv?!

Blir inte klok på mina funderingar verkar aldrig komma på ett svar, kanske är det de som är meningen. Ibland undrar jag om jag har någon allvarlig mental störning. Hur kan man vara så konstig som jag är? Det är inte ens mänskligt.

Men jag har ju alltid vetat att jag inte är som alla andra :) Så det är ingen nyhet. Undrar vad jag ska hitta på nu... Ska nog ta ett tuggummi iaf och lyssna på bra musik, komma på andra tankar för snart kommer Madelen. Sen är det träning!

LOVE

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0