STRESSAD!!!

Snart kommer jag sprängas av all stress. Först gick jag på stan innan mötet. Där hittade jag en tshirt, hade ALDRIG trott att de skulle vara så kul att shoppa på barnavdelningen. Men hittade en underbar tröja för 50 kr! Vilket kap! Ska avsolut gå dit igen. Köpte också armband, då de jag köpte här om dan var för stora. Och så köpte ja förvaringslådor till mitt rum. Så nu ser det inte lika stökigt ut i min bokhylla. Skönt!

Nu är jag stressad igen. ska med bussen 19.45!!  Måste skynda mig! Dock ska ni få en bild på min tröja. Juste kanske ska säga vad ja ska göra nu. och om hur mötet gick :O shit nu blev de mkt. mötet gick bra. nu ska ja på bio. kortfattat.

Skriver mer om mötet senare finns mkt att säga.



KRAM

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0