Never let it go...

Hemma från träningen och nyduschad. Nu dricker jag te och lyssnar på musik. Får se om jag orkar hålla på med designen mer idag. Är rätt trött. Ska upp tidigt imorgon :( Ska åka till tandläkaren kl 07.00 på ett LOV! Herregud! Aja bara att ta sig upp och åka.

Nu fick jag hjärnsläpp. Kan berätta om vad som kommer hända på lovet.
Tisdag-Tandläkare och träning
Onsdag- arosfortet och utgång
Torsdag- möte med min nya behandlare
Fredag- träning
Lördag- ?
Söndag- ?

Älskar lov! Men är dock väldigt nervös för att träffa S. min nya behandlare. Han lät trevlig i telefonen iaf, och det är ett plus. Så länge jag inte behöver väga mig första gången så ska de väl gå bra.

Kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0