Hemma

Nu är jag hemma och har precis tagit en sömntablett. Bion var helt okej. Såg Percy Jackson-jakten på åskviggen. Den var inte som man tänkt sig men både rolig och lite läskig.

Mötet. Yes. De gick ju som de gick. Nejdå men han var helt okej, S. Dock så hade han sjukhuskläder på sig, vilket jag inte tycker om. Känns som att jag är inlagd igen. Men men jag vänjer mig. Och eftersom att jag inte vill påbörja någon sorts behandling ska vi träffas en gång i veckan och prata om anorexin och mina tankar. De känns bra.

Han berättade också att de inte har samma vård policy(stavning?!) som på bup's ätenhet. Gick där när jag var under 18 och de va en KATASTROF! Vi pratade om det och nu känns det lite tryggare. Synd bara att han måste ska sjukhuskläder på sig.

Han sa också att han upplever det som att jag är väldigt inne i mig själv. och det kan nog stämma väldigt bra! När ja får ångest går jag in i mig själv och blir helt apatisk. Något jag måste jobba på.

Nej nu ska jag försöka sova. Godnatt

KRAM


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0